Penjelasan Ustaz Azhar Idrus Tentang Isu Filem Hantu Bonceng





         Isu tentang filem Hantu Bonceng isi semakin hangat diperkatakan di internet. Ramai berpendapat Ahmad Idham iaitu pengarah filem tersebut perlu memohon maaf secara terbuka. Tetapi apa yang berlaku pada hari ini adalah pelakon utama filem itu iaitu Zizan Raja Lawak telah memohon maafterlebih dahulu selepas membuat rujukan daripada pendakwah bebas terkenal iaitu Ustaz Azhar Idrus.


Assalamualaikum..dengan rasa rendah diri Zizan ingin meminta maaf pada rakyat Malaysia dan semua yg meminati Zizan dgan apa yg telah berlaku. Secara jujurnya tiada niat menghina atau mempersendakan Islam dan Rasul tapi ia telah menimbulkan satu fitnah. Zizan telah pun membuat rujukan pada Ustaz Azhar Idrus dan Alhamdulillah semua dah selesai.. Harap semua berpuas hati dengan penjelasan yang telah diberikan oleh Ustaz Azhar Idrus dan pihak LPF, iaitu Datuk Raja Azhar dalam mStar.


Menurut sumber, Zizan telah menghubungi Ustaz Azhar Idrus bagi meminta pendapat dan penjelasan mengenai isu tersebut. Berikut adalah penjelasan daripada Ustaz:
(kalau xdapat tngok video ini sila tekan link ini.....)
Harap isu ini dapat dijadikan pengajaran kepada semua pembikin filem diluar sana.
P/S: Bila agaknya Ahmad Idham nk mintak maaf.

No comments:

Post a Comment

Jangan Lupa Bagi Sedikit Komen( >_< )